Haluatko palauttaa tuotteen?

Asiakkaalla on 30 päivän palautusoikeus siitä, kun tuote on vastaanotettu. 

Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton ja vahingoittumaton alkuperäispakkauksessaan. Tuote/tuotteet palautetaan aina, jos mahdollista, suojaavassa paketissa tai aaltopahvilla suojattuna (alkuperäispakkaus suojaavan pakkauksen sisällä). Mitään tekstiä ei saa kirjoittaa alkuperäispaketin päälle. 

Peruuttamisoikeus ei koske räätälöityjä tuotteita, kuten mittatilaustyönä valmistettuja tapetteja tai metreittäin mitoitettuja kankaita. Palautusoikeus ei koske materiaalinäytteitä.

Tulosta ja täytä palautuslomake, jonka löydät täältä pdf:nä. Liitä palautuslomake niin, että se on näkyvästi esillä palautuspaketin päällä. Aveo kuittaa palautuksen ja palauttaa maksun takaisin tilille, jolta maksu on maksettu. Toimituskuluja ei palauteta.

Alle 35 kg:n palautukset (eli tavalliset postikuljetukset) ovat ilmaisia asiakkaille Suomessa (poislukien Ahvenanmaa). Tämän alueen ulkopuolelta olevat asiakkaat maksavat palautuskustannukset itse. Maksutonta palautusta varten tulee mainita Postilla seuraava koodi: 640976.

Tapettien palautus

Haluamme antaa sinulle aikaa tapetoida rauhassa. Näin ollen pidennämme avaamattomien tapettirullien palautusajan 60. päiväksi. Avaamattomien ja vahingoittumattomien tapettirullien ostohinta palautetaan, mikäli ne palautetaan 60. päivän aikana. Tapettirullien tulee olla vahingoittumattomia ja avaamattomia alkuperäispakkauksessa. Muovia tai etikettejä ei saa poistaa. Tapetin väritys tulee tarkastaa ennen paketin avaamista. Palautettavat tapettirullat tulee paketoida kunnolla, jotta ne eivät vahingoittuisi kuljetuksen aikana.

Koska haluamme toimia ympäristöystävällisesti, otamme vastaan myös tapettirullia, jotka olet tilannut ja saanut yli 60 päivää sitten. Tämä edellyttää sitä, että tapetti on edelleen myynnissä valikoimassamme. Mikäli palautat tapettirullan 60 päivän jälkeen, saat Aveon verkkokauppaan lahjakortin, joka vastaa puolta tuotteen ostohinnasta.

Palautusoikeus ei koske tapettinäytteitä, eikä mittatilaustapetteja tai tapetteja, joita myydään neliöittäin.

Haluatko palauttaa rahtilähetyksen?

Rahtilähetys on yli 35 kilon lähetys, esimerkiksi isompi huonekalu. Palautamme tuotteiden hinnan josta on vähennetty toimituskulu sekä palautuskulu. Mikäli tilaukselta palautetaan vain osa tuotteista, toimituskulua ei palauteta ja lähetyksestä veloitetaan palautuskulu.

Onko tuote viallinen?

Arvostamme sitä, että tarkastat tuotteen vastaanottaessasi sen. Jos huomaat siinä vikoja, tai jos se on rikki tai rikkoutunut kuljetuksessa: ota yhteyttä Aveoon sähköpostitse shop@aveo.fi, niin lähetämme sinulle toimintaohjeet. Liitä sähköpostiin kuva virheellisestä tuotteesta. Liitä mukaan myös tilausnumero sekä yhteystietosi. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisen ajan sisällä. Reklamaatioaika on vähintään kaksi kuukautta siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen.

Jos Aveo pyytää sinua palauttamaan väärän tai viallisen tuotteen, sinun on tulostettava ja täytettävä PDF-lomake täällä (valituslomake PDF-muodossa). Ilmainen palautus Postin kautta tapahtuu, kun Aveo pyytää sinua sähköpostitse käyttämään koodia 640976, muissa tapauksissa maksat palautuslähetyksen itse. Jos korvaamme viallisen tuotteen uudella tai vastineeksi maksettavan rahan sijaan sovitaan siitä aina tapauskohtaisesti.